BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

jutawan....


I made this widget at MyFlashFetish.com.

.......KALAM HATI.........

Rentetan kenangan ketawa & air mata... :-)

harga emas terkini

Friday, April 15, 2011


Produk - Produk Penjagaan Kereta - K-FuelSaver™ untuk Motosikal

K-FuelSaver™ untuk Motosikal dirumus khas untuk penggunaan penunggang motosikal.
Kebaikan K-FuelSaver™ untuk motosikal :
  • Memperbaik ekonomi penggunaan bahan api
  • Mempertingkatkan oktana & kuasa
  • Membantu menghapuskan “knocking & pinging”
  • Mengurangkan pengeluaran
  • Mengekalkan kebersihan kebersihan palam penyuntik & menanggalkan endapan karbon
  • Membantu menstabilkan bahan api
  • Mengekalkan kesegaran bahan api
  • Permulaan yang lebih cepat selepas penyimpanan
  • Selamat digunakan dalam petrol
Dalam pek 10 tablet (0.125 gram setiap tablet).
1 tablet merawat 5 liter petrol.
 PM: RM13.00
 EM: RM13.50




K-FuelSaver (CC 007)
K-FuelSaver™ membantu menjimatkan penggunaan petrol, meningkatkan kuasa dan mengurangkan bahan pencemar. Selain itu, K-FuelSaver™ juga boleh membantu meningkatkan kualiti bahan api, menghapuskan endapan karbon, meningkatkan kuasa oktana, meningkatkan prestasi enjin dan memanjangkan jangka hayat enjin.


PM: RM48.00
EM: RM19.00


XploProtect (SC 002)

XploProtect diperbuat daripada logam campuran yang istimewa dan digunakan untuk menghalang letupan dengan menyerap tenaga kinetik yang meningkat dalam 1/20,000,000 satu saat.

PM: RM450.00
EM: RM453.OO






Kebaikan menggunakan K-FuelSaver™
  • Menjimatkan penggunaan bahan api
  • Meningkatkan kuasa
  • Membantu meningkatkan kualiti bahan api
  • Membantu meningkatkan oktana
  • Membantu mengurangkan endapan karbon
  • Membantu mengurangkan pengeluaran asap
  • Membantu menghapuskan “knock” dan “ping”
  • Mudah digunakan
  • Ekonomi
  • 100% selamat
                                                  utk maklumat lanjut,kunjungi laman web d bawah....

Apakah itu K-FuelSaver™?
K-FuelSaver™ adalah aditif bahan api yang menggunakan 100% bahan karbon aktif pekat yang berbentuk tablet. Ia adalah mudah dan selamat untuk digunakan. K-FuelSaver™ bertindak sebagai mangkin pembakaran yang boleh membantu enjin kenderaan anda membakar bahan api dengan lebih cekap.
Para pengguna K-FuelSaver™
K-FuelSaver™ adalah dijual di seluruh dunia seperti Amerika Syarikat, Eropah dan Asia dalam pelbagai bahasa. Para pengguna K-FuelSaver™ termasuklah golongan awam, pihak kerajaan, tentera, perbadanan korporat dan juga industri sukan perlumbaan bermotor.
Apakah cara penggunaan K-FuelSaver™ ?
Buka penutup tangki bahan api dan masukkan 1 tablet K-FuelSaver™ ke dalam tangki dengan meletakkannya di atas perangkap bahan api. Semasa anda memasukkan nozel untuk mengisi minyak, perangkap bahan api akan dibuka dan tablet itu akan jatuh ke dalam tangki. Bukan semua kereta mempunyai perangkap bahan api, maka anda haruslah berhati-hati dan jangan masukkan bahan lain selain daripada tablet berkenaan.
Berapa banyak liter petrol / diesel yang boleh digunakan untuk 1 tablet K-FuelSaver™? 
1 tablet boleh digunakan untuk 30 liter petrol atau diesel.
Berapa lamakah masa yang diambil oleh K-FuelSaver™ untuk bertindak? 
K-FuelSaver dapat bertindak dengan segera setelah ia larut. Dalam masa 1 jam, tablet bahan api akan larut secara keseluruhannya bergantung kepada suhu, bahan api, pergerakan kenderaan dan faktor-faktor yang lain.
Apakah faktor-faktor yang boleh mempengaruhi tempoh masa keterlarutan K-FuelSaver™?
Tempoh masa keterlarutan K-FuelSaver bergantung kepada suhu, bahan api, pergerakan kenderaan dan faktor-faktor yang lain.
Bagaimanakah K-FuelSaver™ berfungsi? K-FuelSaver berfungsi dalam pelbagai cara untuk membantu meningkatkan pembakaran dan prestasi bahan api.
  • Membantu dalam peningkatan kuasa disebabkan peningkatan kadar pembakaran bahan api di mana ia dapat meningkatkan tekanan kepada omboh (piston).
  • Menyebabkan pembakaran bahan api secara keseluruhan di mana ia dapat membantu dalam penjimatan dan mengurangkan penghasilan bahan pencemaran.
  • Meningkatkan oktana petrol yang boleh menghapuskan “pre-ignition” (ketukan)
  • Mengurangkan suhu di mana endapan-endapan karbon akan dibakar supaya enjin anda boleh menghapuskan endapan-endapan “power robbing” semasa penggunaan enjin biasa.
Adakah K-FuelSaver™ boleh merosakkan enjin atau membatalkan jaminan kenderaan saya?
Tidak! K-FuelSaver telah diuji oleh pihak berkuasa automotif yang terkemuka di Amerika Syarikat dan Eropah. Ujian-ujian telah membuktikan bahawa K-FuelSaveradalah selamat untuk digunakan oleh enjin jenis petrol dan diesel. Ia tidak akan merosakkan enjin, sistem bahan api, “power train” atau alat-alat kawalan pencemaran lain. Ia juga tidak akan membatalkan jaminan bagi kereta baru atau terpakai. Ia adalah produk berdaftar EPA dan digunakan secara meluas oleh kenderaan-kenderaan di seluruh dunia.
Apakah kebaikan-kebaikan K-FuelSaver™ ?
Kebaikan ekonomiMembantu dalam peningkatan kadar pembakaran bahan api, meningkatkan kuasa bahan api dan mengurangkan penggunaan bahan api.
Menambahkan kuasaBertindak sebagai mangkin pembakaran berkesan yang boleh meningkatkan kuasa dengan cepat.
Selamat digunakanIa menggunakan 100% bahan karbon aktif pekat yang tidak mengandungi sebarang bahan kotoran yang boleh menyebabkan kerosakan enjin atau bahagian-bahagian mekanikal yang lain.
Kos penjagaan yang rendahMembantu dalam mengurangkan endapan-endapan karbon, meningkatkan oktana, mengurangkan “knock” dan “ping”, memanjangkan jangka hayat enjin dan bahagian-bahagian mekanikal yang lain
Mesra alamMembantu dalam mengurangkan penghasilan bahan pencemaran udara.
Berapa banyakkah yang boleh saya jimat dengan 1 tablet K-FuelSaver™ ?
Anda boleh jimat sebanyak 12%-15% bahan api, bergantung kepada pergerakan dan jenis kenderaan dan juga jenis bahan api yang anda gunakan.
Adakah terdapat sebarang insurans atau jaminan untuk para pengguna?
K-FuelSaver™ memiliki liabiliti produk yang bernilai RM1 juta.
Jika saya berhenti menggunakan K-FuelSaver™ untuk kereta saya, adakah ini akan menjejaskan fungsi kereta saya?
K-FuelSaver ™ telah diuji oleh pihak berkuasa automotif yang terkemuka di Amerika Syarikat dan Eropah. Ia direka khas untuk meningkatkan prestasi bahan api sahaja. Maka, ia tidak akan menghasilkan sebarang kesan sampingan terhadap enjin anda.
Saya menggunakan aditif bahan api jenama lain dari syarikat berlainan selama ini, adakah ini akan mempengaruhi kereta saya jika saya bertukar untuk menggunakan produk anda sekarang?
Kami tidak dapat memberikan maklumat mengenai produk dari syarikat lain. Tetapi K-FuelSaver ™ telah diuji oleh pihak berkuasa automotif yang terkemuka di Amerika Syarikat dan Eropah di mana ia dibuktikan dapat meningkatkan kualiti bahan api dan tidak menghasilkan sebarang kesan sampingan terhadap kenderaan anda. Maka, anda boleh menggunakannya dengan selamat.
Bolehkah K-FuelSaver™ digunakan oleh motosikal?
Boleh. Anda boleh menggunakan K-FuelSaver ™ mengikut muatan tangki bahan api anda. Anda tidak perlu gunakan 1 tablet sepenuhnya.
Bolehkah K-FuelSaver™digunakan kepada mesin-mesin yang lain? 
Disebabkan harga bahan api yang kian meningkat, maka K-LINK International telah memperkenalkan produk K-FuelSaver ™ ini. Mengenai perkara tersebut, produk kami hanya bertumpu kepada kenderaan bermotor sahaja.

No comments:

Post a Comment