BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

jutawan....


I made this widget at MyFlashFetish.com.

.......KALAM HATI.........

Rentetan kenangan ketawa & air mata... :-)

harga emas terkini

Sunday, March 27, 2011

kerja oh kerja....

aku nie nak kata xpandai x.tapi nie mgkin dugaan Allah kpdku utk hapuskan dosa2 yg pernak ku lakukan dl kot secara sedar @ tak.
mesti korang pon pernah melalui apa yg aku citekan...
bila aku kerja dgn syrkt swasta mesti xtahan lama.hbs kuat dlm 6,7 bln jer. SEBABNYER????
aku sndri xtau.syrkt tutup la.tokey tipu gaji la.kerja smapi xleh nak wat amal ibadat.kdg2 tokey tipu bg mkn benda yg d ragui halal,haramnyer.ada jg tmpat yg x benarkan solat.dll.dulu time blaja,aku mengajar tuisyen budak2.tapi skrg dah hbs blaja,ssh bangat nak dpt keje tetap dgn gov / swasta.dah puas anta resume,g intvw walk in,on9 apply,semua lom membuahkan hasil.

bila la pelangi akan muncul????MAK KATA SETIAP MUSIBAH PASTI AKAN ADA KEMANISAN YG KITA PASTI DPT RASE SAMADA CEPAT @ LAMBAT HANYA ALLAH JE YG TAHU.aku dah x saba nak rase kemanisannyer...Ya-Allah ,Engkau ampuni la semua dosa2 ku dan beri la kebahagiaan padanya...d dunia & akhirat....amin....

semoga doa kalian pada ku d makbulkan....

No comments:

Post a Comment